Pilot wycieczek

Logowanie | Dodaj profil

  1. Czesc L2A!Jutro od 9:00 zaczyna sie Wasze wykwaterowanie.Zadbajcie o to aby pokoje zostawic wysprzatane.Planowo zgarniamy Was ok 10:30-10:45 spod Carrefoura #maciejjedrzejczyk #francja #studenttravel @4500

  2. Wczesniej jednak chlopaki z pokoju 15 zapraszaja na rozgrywki w jenge,monopol,jungle speeda i inne.
    Jutro po sprawdzeniu pokoi pakujemy bagaze,odjazd o 9:00 #maciejjedrzejczyk #francja #studenttravel @4499

  3. Chamrousse placze deszczem z powodu naszego wyjazdu a my bawimy sie dzisiaj pod haslem #zawszespoko, bo wszystko co dobre szybko sie konczy.Atak na klub o 23:00 #maciejjedrzejczyk #francja #studenttravel @4498

  4. A juz jutro #getnaked czyli zjazd golasow!Zapraszam o 14:45 na dolna stacje gondoli TC DE LA CROIX.Bedzie #Sznaps i voucher dla najodwazniejszego golasa! #maciejjedrzejczyk #francja #studenttravel @4490

  5. Wiadomosc z ostatniej chwili:w ramach dzisiejszego #redcup w komnacie bedzie tez #beerpong!Wezcie wiecej piwa :P
    Jutro o 11 rozgrzewka na dole Arselle #maciejjedrzejczyk #francja #studenttravel @4489

  6. imprezy ubrani w collegeowe bluzy ruszymy do klubu o 23. Wezcie piweczka w puszcze - zagramy we flanki :) #maciejjedrzejczyk #francja #studenttravel @4488

  7. Dzisiaj o 21 rozstrzygniecie gry terenowej,dekoracja zwyciezcow i wreczenie nagrod w komnacie tajemnic.Odpalamy tez motyw #redcup i w stylu amerykanskiej #maciejjedrzejczyk #francja #studenttravel @4487

  8. O 15:00 nastapi takze apresik na dole stacji Arselle oraz rozstrzygniecie gry terenowej i wreczenie nagrod. See Ya! Powodzenia :) #maciejjedrzejczyk #francja #studenttravel @4486

  9. Juz za pare godzin startujecie z gra terenowa. Zadania beda wisialy przy wyjsciu. Licze na mocne druzyny. Beda nagrody! :) Start - 10:00, koniec - 15:00. #maciejjedrzejczyk #francja #studenttravel @4485

  10. 11:00 widzimy sie na dole stacji Arselle gdzie zrobimy rozgrzewke na wypasie. Kto nie przyjdzie ten geriatria,a kto przyjdzie dostanie cukierka. Serio! See ya! #maciejjedrzejczyk #francja #studenttravel @4484

  11. #zawszespoko! Chcialem wam podziekowac za wyjazd! Mam nadzieje ze wszyscy bezpiecznie dotarli do domow :) przypominam o konkursie foto:) Pozdrawiam. #noifajnie #sebastianaugustyniak #francja #studenttravel @4482

  12. Jeszcze raz dziekuje za wspolny wyjazd.
    Zapraszam na po-wyjazdowa grupe wsparcia-> wpiszcie na fejsie: L2A 2-11.01.15
    #pozdro #smacznego #dobranoc #michalgwarda #francja #studenttravel @4481

  13. Dzisiaj w planie #chillout #flanki start 22 natomiast jutro rozpedzamy sie o 15 ze stoku na #apresski! Przed naszym ulubionym k-dox stanie dla nas Dj! Piatka! #sebastianaugustyniak #francja #studenttravel @4474

  14. Mam nadzieje, ze wszyscy dotarli juz szczesliwie do domow! :) Wchodzimy zatem na facebooka i dodajemy sie do wydarzenia: #martynazaciera #francja #studenttravel @4471